7090 Tamási, Rákóczi u. 114. - Tamási méhészbolt

Telefon hétköznap 9:00-17:00-ig: Tel: +36 (30) 901-92-28, +36 (30) 620-26-75

Házhoz szállítás: Magyarországon a Sprinter végzi!

Külföldre a GLS futárcéggel szállíttatunk!

TAM-Méz Kft.

Vásárlási feltételek

Rendelés

A rendeléseket minden nap 0.00-tól 24.00-ig fogadjuk.
Előzetes regisztráció nem szükséges.

A rendelés menete:

  1. Keresse meg azt a terméket, amelyet meg szeretne rendelni.
  2. A kiválasztott terméket tegye a kosárba. Amennyiben több terméket szeretne rendelni, folytassa a keresést, és a következő terméket is ilyen módon tegye a kosárba.
  3. Ha minden megvan, töltse ki a szállítási és számlázási adatokat.
  4. A megrendelt termékeket a lehető legrövidebb idő alatt házhoz szállítjuk. Házhozszállítás a Magyar Postával vagy Sprinter futár céggel.
  5. Gépek kiszállítását a Magyar Posta végzi, terjedelmes és törékeny szolgáltatásal. A felára értéktől, súlytól és terjedelemtől függ. Pontos postaköltség miatt keresse az ügyfél szolgálatot a megadott elérhetőségeken.

Személyes átvétel az üzletben

Lehetőség van személyes átvételre és vásárlásra is a tamási üzletünkben.
Cím:
7090 Tamási, Rákóczi u. 114.

 

Sprinter futárszolgálat, utánvét

A Sprinter futárszolgálat díja függ a csomag tömegétől és darabszámától. ( díjszabások )
Fél köbméternél nagyobb csomag raklapos tételnek minősül.

 

MPL futárszolgálat, utánvét

A MPL futárszolgálat díja függ a csomag tömegétől és darabszámától. ( díjszabások )
Fél köbméternél nagyobb csomag raklapos tételnek minősül.

 

Nagyobb gépek eszközök szállítása

Nagyobb gépeket eszközöket a Magyar Posta szállítja Raklaposan egyedi díjszabással.
Szállítás pontos díjáról az ügyfélszolgálaton tudnak felvilágosítást adni a csomag összerakása után, mivel a Posta szoftvere számolja a díjat több tényezőből.

 

Fizetés

  • Utánvét esetén átvételkor készpénzzel fizethet.
  • Előre utalással, a pontos szállítási díjról emailben vagy telefonon tájékoztatjuk, majd az összeg beérkezését követően postázzuk a megrendelést.
  • Kérjük házhozszállításnál a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

 

Ügyfélszolgálat

Ha kérdése van az oldalon található termékekkel kapcsolatban vagy a vásárlással kapcsolatban, akkor hívjon minket:

hétfő - péntek: 9:00-17:00
+36 (30) 901-92-28, +36 (30) 620-26-75
Käufer Kitti és Gyarmati Andrea boltvezető

Üzemeltető

TAM-Méz Kft.
Székhely: 1162 Budapest, Szlovák út 101.
Adószám: 23942198-2-42
Cégjegyzékszám: 01-09-303188
Számlaszám (K&H): 10408155-50515754-77881003
Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: NAIH-72676/2014.
Nemzetközi uniós adószám: HU23942198
Nemzetközi bankszámlaszám: HU62104081555051575477881003, SWIFT kód: OKHBHUHB
Bejegyezve: Fővárosi Törvényszék Cégbíróságnál.

A csomag átvétele után kérjük, ellenőrizze le a tartalmát. Kérjük, minél hamarabb jelezze ügyfélszolgálatunkon, amennyiben valami hiányzik a csomagból, vagy hibás!

 

Tárhelyszolgáltató

BlazeArts Kft.
székhely: 6090 Kunszentmiklós, Damjanich u. 36. 1/8
cégjegyzékszám: 03-09-109150
adószám: 12539833-2-03

www.forpsi.hu
e-mail cím : info@forpsi.hu, admin@forpsi.hu
tel.: (+36) 76 550 153, (+36) 76 550 174
fax: (+36) 76 550 152

 

Képek

A termékeknél megjelenő képek illusztrációk, a megrendelt termékek csomagolása eltérhet ettől.

 

Termék információk

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a termékinformációk pontosak legyenek, azonban az élelmiszerek folyamatosan változnak, így az összetevők, a tápanyagértékek, a dietetikai és allergén összetevők is. Minden esetben olvassa el a terméken található címkét és ne hagyatkozzon kizárólag azon információkra, amelyek a weboldalon találhatóak. Ha bármilyen kérdése van, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal vagy a termékek gyártóival. Annak ellenére, hogy a termékinformációk rendszeresen frissítésre kerülnek, a TAM-Méz kft. nem vállal felelősséget semmilyen helytelen információért, amely azonban az Ön jogait semmilyen módon nem érinti.

Kérjük, amennyiben helytelen információt talál egyes termékeknél, jelezze ügyfélszolgálatunk felé és amennyiben megalapozott az észrevétel, haladéktalanul javítjuk.

 

Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete értelmében a Fogyasztó jogosult a termék átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az Eladó elérhetőségeinek bármelyikére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a következő elállási nyilatkozat mintát: Elállási nyilatkozat minta letöltése.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az Elállás pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe az Eladó.

Elállás esetén a termék az Eladó címére küldendő vissza postai úton, vagy személyesen is visszaviheti a Fogyasztó: TAM-Méz Kft. 7090 Tamási, Rákóczi u. 114.

A termékkel együtt a Fogyasztó beazonosíthatósága érdekében a megrendelőlap vagy a számla másolata is visszaküldendő.

A termék Eladó címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. Eladónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Eladó visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is. Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog a következő esetekben:

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő az Eladó elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. (pl. élelmiszer, kozmetikai termékek, stb.).

Az ilyen termékek visszavétele a kereskedőtől nem várható el akkor, ha a Fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte.

 

Távszerződés

A szerződés tárgya a Tamási Méhészbolt internetes áruházában található valamennyi termék. Az termékek tulajdonságait, jellemzőit a termékhez tartozó konkrét oldalon találja meg.

A megrendelés elküldésével és annak a méhészbolt e-mail által történő visszaigazolásával a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a TAM MÉZ Kft., 1162 Budapest, Szlovák út 101., Adószám: 23942198-2-42, mint Eladó, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:

Az Eladó köteles utánvéttel vagy futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy az Eladó köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.

Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és az Eladó által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, az Eladó által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat és a szállítás díját készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.

A Vevőnek jogában áll, a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a Vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást telefonon jelezheti az ügyfélszolgálatunkon telefonon.
Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Tolna Megyei Bíróság illetékességét kötik ki. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályai az irányadóak.

A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat a méhészbolt nem iktatja.

Az Eladó Fenntartja a jogot, a már visszaigazolt, megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.
Részben történő teljesítés kizárólag a Vevővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

A Vevő által megadott adatok módosíthatók belépést követően a  fejléc jobb felső sarkában megjelenő "Adataim" linkre kattintva, valamint a honlapon megadott elérhetőségeink bármelyikén, szóban vagy írásban.

A Tam-Méz Kft. által üzemeltetett meheszbolt-tamasi.hu internetes áruházban való regisztrációval elfogadom az áruház felhasználási, adatvédelmi és szállítási feltételeit, és köteles vagyok azok betartására.
Amennyiben ennek ellenére saját hibámból, indoklás nélkül nem veszem át a sérülésmentesen szállított, általam rendelt terméket, termékeket, ezáltal anyagi kárt okozva a Tam-Méz Kft-nek, köteles vagyok a keletkezett anyagi kár, az oda- illetve visszaszállítási költség, Tam-Méz Kft. felé való megtérítésére. Ennek mértékét a Tam-Méz Kft. az őt ért anyagi kárnak megfelelően határozza meg.

Amennyiben a felhasználó hibájából történt anyagi kárát 8 munkanapon belül nem teljesíti úgy az okozott kárt végrehajtásra adja.

 

Szavatosság

A szavatosság feltételeit a Polgári Törvénykönyv és a 19/2014 (IV.29.). NGM rendelet tartalmazza.

A Webáruház szavatossági kötelezettséggel tartozik, amennyiben az eladott termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. A Webáruház felel akkor is, ha a szolgáltatott dolog összeszerelését a szerződésnek megfelelően a fogyasztó végezte el, és a szakszerűtlen összeszerelés a használati útmutató hibájára vezethető vissza. A szavatosság érvényesítésének feltétele, hogy amennyiben a felek a hiba eredetét illetően nem értenek egyet, a fogyasztó kötelezettsége a hiba eredetének bizonyítása (szakvélemény). A teljesítést követő hat hónapon belül vélelmezni kell, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, ebben az időszakban a bizonyítás a Webáruház kötelezettsége. Ha a fogyasztó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a Webáruház mentesül a szavatossági felelősség alól.

A megrendelt új termékekre a Ptk. 305. § szabályai szerint 2 év szavatosságot vállalunk. Hibás teljesítés esetén kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa a TAM-Méz Kft Ügyfélszolgálatát. Hibás teljesítés esetén a megrendelését a Ptk. 306. §-ban meghatározott szavatossági sorrend szerint:

  • elsősorban kicseréljük
  • ha a cserére nincs módunk, úgy a vevő választása szerint árengedményt adunk,
  • vagy a vevő megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését.

A szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) a Szolgáltatót terhelik.

A hibás terméket a vásárló köteles az Eladó ügyfélszolgálata részére eljuttatni.

 

Panaszkezelés

A méhészbolt webáruházunk célja, hogy a megrendeléseket megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a megrendelőnek panasza van a vásárlási szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, a panaszát az "Elérhetőségek" menüpontban felsorolt elérhetőségek bármelyikén megteheti. Áruházunk a panaszát, annak beérkezésétől számított 30 napon belül kivizsgálja és a panasz közlésével azonos módon tájékoztatja Önt a vizsgálat eredményéről, valamit arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a rendelkezésére. Fogyasztó panasza esetén a következő hivatalokhoz fordulhat:

  • Tamási Város jegyzője,
    7090 Tamási, Szabadság u. 46-48.,
    Tel: 06-74-570800
  • Tolna Megye Kormányhivatal
    Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály,
    7100 Szekszárd Kiskorzó tér 3.,
    Tel: 06-74-501414
  • Tolna megyei kereskedelmi és iparkamara mellett működtetett békéltető testület,
    7100 Szekszárd, Arany János u. 23-25.,
    Tel: 06-74-411611
  • TM-I MSZH. Tamási kerületi állategészségügyi és élelmiszerellenőrző hivatal,
    7090 Tamási, Szabadság u. 29.,
    Tel: 06-74-570264

 

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU